When We Rise
Cleve, Ken and Roma combine their efforts in fighting Proposition 6. Roma learns that her ex is pregnant, and Cleve joins Harvey Milk's campaign for election to the Board of Supervisors.
Cleve moves to Palm Springs in the late 1990s for his health, and finds happiness while caring for his neighbour's baby. Diane's daughter struggles with her identity.