When We Were Young
In an elite high school plagued by dark secrets, Chu Yin Yin and Xia Er (both Zhang Xue Ying), identical twin sisters separated at a young age, reunite when one faces severe bullying. After a suicide attempt, the sisters decide to switch identities and investigate the sinister events unfolding at their school. Caught between emotional entanglements with Xu Kong Lin (Joseph Zeng) and Li Bai (Wang Bo Wen), the twins work together to uncover the truth and bring justice to those responsible. This is a 2017 Chinese drama series directed by Zhou Yuan Zhou, a remake of the popular 2015 South Korean drama "Who Are You: School 2015."