When You Call My Name
In this groundbreaking musical documentary, Grammy-nominated American singer Gallant (Gallant) collaborates with legendary K-pop group MONSTA X (Shownu, Minhyuk, Kihyun, Hyungwon, Joohoney, I.M), bridging cultural and musical boundaries. The film explores their unique artistic journeys, revealing the personal stories and inspirations behind their music. Through intimate interviews and performances, they share their struggles, dreams, and the universal language of music that connects them across continents. Their acoustic duet of MONSTA X's hit song "Beautiful" becomes a powerful testament to cross-cultural artistic collaboration. This 2018 Viki Original documentary showcases the transformative power of music in bringing artists and audiences together.