Whitechapel
The operation goes horribly wrong when a frustrated Chandler pins his hopes on trapping their latest suspect.
DI Chandler, DC Miles and the team investigate a series of brutal killings and maimings. Local history expert Buchan suggests that London once more has a copycat killer - only this time the murders mirror killings by the Kray twins in the 1960s. Miles and Chandler refuse to believe Buchan's theory since the Krays are both dead - but is Buchan on the right path?
Miles learns that a criminal called Billy Bunhill has been shot inside another notorious Kray haunt, The Blind Beggar pub. Chandler's interest is piqued when he realises that the murder mirrors George Cornell's killing by Ronnie Kray in 1966. Who could possibly be trading off the ghosts of the Krays and using their legend to invoke fear and paranoia on the streets of Whitechapel?