Wild Abandon
In the haze of a midlife crisis, an architect begins living a double life as a punk while members of his family lead their own crisis-ridden lives.
After a failed attempt to flee his family, Oktay begins to reconnect with his inner punk; his wife, Nil, looks for a white-collar job.
Fed up with Berhudar's bizarre demands, Oktay expresses his angst through graffiti; TV pundits debate whether the fog is in fact smog; Olcay has a secret.
Ege confronts Oktay about a letter; Ece asks Olcay about life before the internet; Nil befriends a corporate woman; Oktay finds his kindred spirits.
The distance between Oktay and Nil grows as they bask in their respective personas; Nil's lies risk exposure; Sofia turns down Olcay's proposal.
Sofia causes Olcay to assess his role as a father in the past; Nil looks inside Oktay's bag; Berhudar makes an unexpected move.
Mert discovers Oktay's double life; Berhudar is keen to become Oktay's father figure; Oktay encounters Nil amid nighttime revelry.