Wild Bill
When a mysterious stranger wanders into Boston suffering from amnesia, it provides Bill with the final clue to cracking a notorious unsolved case.
Bill battles a rising tide of fear when it seems a killer is targeting Boston's pensioners, but he soon discovers there's much more to the case than he first anticipated.
Bill gets pulled into a bitter feud between two farmers when a body is found between their properties.
Suspicion falls on members of the immigrant workforce after a suitcase containing the body of a farm owner is pulled from the river, but Bill discovers that the murder has more to do with the local criminal fraternity.