As DI Richard Poole desperately searches for a decent cup of tea, a woman is found murdered minutes after her wedding.
A confession of murder proves problematic for DI Richard Poole and the team when a wife admits to killing her husband, but the body is nowhere to be found.
A murder investigation becomes more than personal for DI Richard Poole when the victim is murdered while handcuffed to him.