Wild Italy
In the heart of the Mediterranean, there is a world where bears and eagles live free among the vestiges of a distant past.
Two large water birds are experiencing a real demographic boom that seems unstoppable.
This is the story of a Praying mantis which was born in the dry grasslands of Southern Italy.