Witch Hunt
As CEO of one of the country's leading law firms, Ida Waage has come a long way in a male-dominated and tough industry. When she receives an obsolete invoice on the table, she refuses to sign and notifies the board instead.
Tore advises Ida to go to report the incident to Ecocrime, but Ida fears the consequences. At the same time, investigator Eirik receives an interesting tip.
Eirik investigates the case, while Ida has to continue at work and pretend to be nothing. Aida digs further, and when she meets Eirik, an unexpected collaboration arises.
Aida suspects that there is a whistleblower in the company, but Ida refuses to come forward; Eirik understands that B&G has overtaken him.