World's Weirdest Restaurants
Going to the Dogs
Bob Blumer explores a Taipei joint named Modern Toilet, where curry is served on a tabletop porcelain toilet; Bob also goes to an eatery for dogs.
Monkeying Around
Rudeness is the house speciality at Dick's Last Resort; Ciabot in Italy is located in a barn; Heart Attack Grill serves a four-pound bacon cheeseburger, all-you-can-eat fries and a rich chocolate milkshake.
Bob Blumer hunts for unusual eateries; A Ninja-waiter frightens customers while serving high-end Asian food; one shop has its own talk show.
At Giligin's in Arizona, little people serve anything deep-fried; in Taipei, classic Taiwanese cuisine is served up with traditional fire-breathing puppets.