Yonder
After his wife, Yi-hoo, passes away from an illness, Jae-hyun one day receives a message from her, an invitation to a world called Yonder, which was designed based on her memories; Jae-hyun goes to Yonder and reunites with Yi-hoo.
The remaining person
A new social system in meeting one's death is implemented via new euthanasia laws; Yihoo, who is in dire pain from stage 4 heart cancer, chooses to die by euthanasia.
Wife's contract
Jaehyun receives a call from Joeun, the chief of the Organ Procurement Team, who says that something strange has been discovered within Yihoo's body.
In the process of figuring out the connection between BY N BY and VRophin, Jaehyun, Hacker Park, and Joeun go to Dr. K's announcement of the launch of brophine.
Peach receives a message from her dead father, inviting her to come live with him; Jaehyun tries to persuade Peach, who begins to falter, that everything is a delusion.
As Choi Hanki leaves for Yonder, he leaves behind one last message, "There is nothing left, so there is nothing to lose;" this convinces Jaehyun and she decides to go to Yonder as well.
When Yihoo realises that Jihyo is no longer growing, he is hospitalised at the protocol centre; while in search for Yihoo, Jaehyun meets Dr. Jang Jinho and learns about the flaw in the unchanging Yonder.