You Gotta See This
Dancing Don'ts and Sneezy Cereal
Featuring a prank on One Direction, `Big Time Rush' bloopers, and a backyard experiment that will blow your mind.
Noah and Chris show the Internet's most awesomely epic fails, have One Direction introduce an amazing sports clip, and go behind the scenes of `iCarly'.
Internet clips; new music; Crazy Jackson launches baking soda rockets; Noah and Chris have a dance-off.
Funny videos from the web; One Direction has a dart gun battle; epic sports fails; Noah is pranked on the set of "How to Rock."
Internet clips; Noah talks to a cat; Chris dances with ribbons; One Direction plays foosball; the cast of "Victorious."