You
A charming bookstore manager becomes obsessed with an aspiring writer, and uses social media and the internet to become close to her.
Beck isn't certain that Joe is The One, so he sets out to prove he's boyfriend material; balancing this important time in their blossoming relationship proves challenging.
Joe and Beck's fledgling relationship is tested by the increasingly intrusive meddling of Beck's friend Peach; Joe does everything in his power to solve his Peach problem without making a mess.