The Suite Life of Zack and Cody
Twins Cody and Zack enjoy the perks of living in a hotel suite at Boston's fanciest hotel where they turn their new home into their own playground.
Hotel Hangout
The twins become popular when other kids discover they live at the hotel; Maddie tutors London in maths.
Cody fancies Rebecca, one of the contestants in the hotel's beauty pageant. To get closer to her, he pretends to be a girl and ends up being entered in the competition.
When Maddie, who runs the hotel kiosk, agrees to help out London (the owner's daughter) by going on a double date with her, she ends up pretending that she's rich too with disastrous results.
The hotel fails an inspection, largely because of Zack and Cody's bad behaviour. The inspector ends up running the hotel very strictly, so the twins try to get her fired to get the staff's jobs back and make up for what they did.