Deputy 10-8 Firestone
S1, E4: While enforcing an unsanctioned raid on a human trafficking ring in Los Angeles, Bill finds an old informant of his who is in trouble; Charlie is assigned to patrol with Joseph, the one person she would like to avoid; Jerry does Bill a favor.