1:00 P.M. - 2:00 P.M
S6, E8: The nation continues to reel from the terrorist attacks and Agent Bauer battles unthinkable circumstances. Savvy politico Reed Pollock and Vice President Noah Daniels become increasingly involved while Gredenko and Fayed maneuver the threat.