If you think you're having a tough day, meet Jack Bauer! Kiefer Sutherland stars in this groundbreaking, Emmy Award-winning show. This action-packed series follows Jack as he leads an eclectic group of Counter Terrorist Unit operatives through one thrilling, unforgettable hour after the next.
Midnight - 1:00 A.M.
In first episode of 24, Jack Bauer is called into work at the Counter Terrorist Unit, where he learns that an assassination attempt will be made on presidential candidate David Palmer. Meanwhile, Jack's daughter Kimberly sneaks out of the house and his wife Teri sets out to find her.
After a 747 explodes over the Mohave Desert, Jack investigates while he continues to search for Senator David Palmer's potential assassin and the whereabouts of his daughter. Meanwhile, Palmer discovers another threat to his campaign is about to surface.
Kimberly and Janet find themselves in great danger and must look for an escape route. In her search for Kimberly, Teri has found help from Janet's father Alan York. Meanwhile, Palmer attends a secret meeting about disturbing news that is about to break, and Jack discovers a key card that could lead him to the terrorist organization.
Jack's suspicion that someone at CTU may be involved in the assassination attempt on David Palmer causes friction with one of his closest supporters. Meanwhile, Kimberly and Janet's struggle for freedom takes a tragic turn and Palmer ignores the advice of his security team to move ahead with a public appearance.
Following the shootout, Jack goes to the police station to try to get key information from Greg Penticoff. Meanwhile, Kimberly gets handed over to Gaines and Palmer arranges a meeting with reporter Maureen Kingsley.
Jack's wall that separates his work and family comes crumbling down when he discovers Kimberly may have been kidnapped. Meanwhile, Palmer discovers his family has been protecting him from a secret that could hurt his campaign. And Gaines is upset with Dan and Rick and Janet struggles to stay alive as Alan and Teri console each other at the hospital.