S7, E15: Perilous circumstances lead Jack Bauer and Tony Almeida to a shipyard, and back at the FBI, Agent Moss needs complete cooperation from his staff when the stressful situation takes an unexpected turn. Meanwhile, First Daughter Olivia Taylor becomes increasingly involved in the politicking, and the administration reels when a high-ranking official delivers devastating news.