S5, E23: In the middle of her divorce proceedings, Karen (Megan Mullally) learns that ex-husband Stan has suddenly passed away, and the funeral becomes a contest of wills between Karen and her British rival (guest star Minnie Driver, "Good Will Hunting") - and a free-for-all when the will is read for everyone who ever felt deserving, such as Will (Eric McCormack).