S6, E12: As the current Administration deals with a shocking setback, former President Charles Logan becomes increasingly involved. Meanwhile, politicos Pollock and Lennox are tied up in a very messy situation. Jack Bauer faces pulse-pounding pressure as he pursues new unexpected leads and dangerously attempts to thwart the terrorists for executing the unthinkable.