S6, E16: When Jack relays critical information involving Russian terrorist mastermind Gredenko, CTU must respond immediately. Meanwhile, Vice President Noah Daniels challenges the Administration throughout an intense strategy and policy conference inside the Presidential bunker. As the clock continues to tick on the intensifying day, this hour takes the terror threat and investigation into unforeseen directions and locations as well as a shocking development in the final minute.