Radiant A Meeting in the Sky -Encounter-
S1, E4: Seth heads for Artemis Academy to learn more about Radiant. On the way, he runs into Captain Dragunov of the Inquisition, an organization that cracks down on sorcerers. Even though Seth did nothing wrong, he's arrested just for being a sorcerer.