Radiant
No matter how often Alma explains that sorcerers and ordinary humans don't understand each other, Seth just can't accept it. So, to stop people from seeing sorcerers as the bad guys, Seth swears to destroy all the Nemesis.
Seth heads for Artemis Academy to learn more about Radiant. On the way, he runs into Captain Dragunov of the Inquisition, an organization that cracks down on sorcerers. Even though Seth did nothing wrong, he's arrested just for being a sorcerer.
Immediately after arriving in Artemis Academy, Seth decides to take part in the ceremony welcoming new residents to the city. However, the founder of the academy, Master Lord Majesty, ends up saddling him with a certain immense penalty.
Melie offers to help train Seth so he can become a pupil of Yaga, but unfortunately, handling magic isn't her strong suit. Luckily, Doc is talked into helping Seth develop his offensive magic skills.