S1, E2: Het team en vooral Nico hebben indruk gemaakt tegen Italië en de twijfels nemen af. In de kleedkamer klinkt een kreet: ‘Wij worden Europees kampioen.’ Morata geeft het getergde team dat zich bij de laatste 16 heeft geschaard een mentale oppepper. Spanje heeft als enige land alle drie de wedstrijden in de groepsfase gewonnen, maar nu treffen ze de grote verrassing van het toernooi: Georgië.