‘A Team Called Spain’ is een intiem portret van een nationaal voetbalelftal dat verantwoordelijk was voor een van de verrassendste kunststukjes in de historie van het Spaanse voetbal. In vier meeslepende afleveringen komen de hectiek van de competitie en het samenspel van voetballers met zeer uiteenlopende persoonlijkheden bij elkaar in een adembenemend verhaal.