A Team Called SPAIN: The Road to the Fourth Win The Family
S1, E1: Spanje reist vol twijfels af naar Duitsland, of zo lijkt het althans. Voor een aantal spelers zoals Rodrigo en Carvajal was het een vermoeiend seizoen. Belangrijke spelers zoals Unai, Dani Olmo en Pedri worden geplaagd door blessures, de jonge Lamine Yamal en Nico Williams roepen vanwege hun onervarenheid vraagtekens op, en geroutineerde spelers als Morata en Laporte moeten zich opnieuw bewijzen.