Law & Order: Special Victims Unit All Pain Is One Malady
S24, E22: In the search for a revenge-for-hire crime ring, Benson and Stabler combine forces on a case that has now spread globally; Fin and Bruno help a victim assaulted a second time; Jet's plan to hack the dark web backfires and puts the team in danger.