Back in the Saddle Grey's Anatomy
S16, E2: The doctors operate on a man who crashed into Maggie's car; Owen, back from paternity leave, struggles with Tom's new position; Meredith's recent firing doesn't stop her from diagnosing those around her; Richard and Alex start anew and it's not easy.