Break On Through
S2, E15: The nurses at Seattle Grace Hospital go on strike, leaving the doctors to fend for themselves; Meredith's mistake in treating an elderly patient is brought to light by the patient's friends (June Lockhart, Betty Garrett and Rae Allen) and Izzie treats a pregnant teen.