Superstore Cereal Bar
S5, E15: After Cloud 9 receives a new cereal bar, Amy and Jonah speculate on Zephra's ulterior motives; Dina enlists Cheyenne's help in dealing with a scammer; Garrett tries to con Glenn into giving him paid time off.