S3, E16: Grace (Debra Messing) is apoplectic when she catches Will's (Eric McCormack) philandering father (guest star and Oscar-winning director Sydney Pollack) on the arm of a glamorous stranger (guest star Lesley Ann Warren) but she gets even more worked up when she tells Will -- and he's happy living with denial. Part 1 of 2.