Code of the Hawaladar
S1, E3: Danny poses as an arms dealer to extract information from a middleman used by terrorist Karim Farouk; Farouk obtains a clue to the location of the sarcophagus of Cleopatra; Lexi looks to Father Chuck for help deciphering encoded information.