Blood & Treasure
BLOOD & TREASURE is a globe-trotting action-adventure drama about a brilliant antiquities expert and a cunning art thief who team up to catch a ruthless terrorist who funds his attacks through stolen treasure.
Danny poses as an arms dealer to extract information from a middleman used by terrorist Karim Farouk; Farouk obtains a clue to the location of the sarcophagus of Cleopatra; Lexi looks to Father Chuck for help deciphering encoded information.
A vital clue leads Danny and Lexi to a castle where the Germans may have hidden Cleopatra's sarcophagus; Fabi rescues Dr. Castillo's kidnapped assistant; Hardwick reveals information to Fabi and Gwen about others who are searching for Cleopatra.
Danny and Lexi follow a clue to the mountains of Spain in search of a lost train car that may have carried the sarcophagus of Cleopatra when it disappeared; Lexi crosses paths with antiquities dealer Simon Hardwick, who offers her new information.