Superstore Conspiracy
S6, E9: Glenn is confused by Zephra's new store policies and enlists Sandra and Marcus to help figure out what's going on; a memory lapse causes Jonah to question his friendship with Garrett; Cheyenne and Mateo face an unexpected challenge.