Ghost Loop Cradle to the Grave
S1, E4: The team arrives in Palatka, Fla., where Theresa is being terrorized by an entity that crawls on the ceiling from one son's room to another; the team investigates Theresa's home, a possible burial ground and a bridge where lynchings took place.