Crumb and Get It; Bugs Hole Gags 2: Mini Bugs; Construction Obstruction
S5, E4: Daffy and Porky both give out bread crumbs to little yellow chicks; Elmer lands on Bugs' hole while hunting for him, causing it to split into a bunch of different holes; Elmer plans to build his dream condo on top of Bugs Bunny's home.