Romancero Drie
S1, A3: Een paar uur voor ze met Jordán op de vlucht slaat, wordt Cornelia gedwongen te ontsnappen uit de sloppenwijk waar ze woont. Tábata, de vrouw die voor haar zorgt alsof ze haar eigen dochter is, waarschuwt haar voor een serieus gevaar: ze zullen vermoord worden.