Jana - Marked For Life Ep 3
S1, E3: After a brutal confrontation, Jana hides her involvement in the case from her colleagues and her family. There is no going back, as Jana dedicates herself to uncovering the truth. However, a terrifying discovery shakes Jana to her core.