Jana - Marked For Life
Assistant Prosecutor Jana Berzelius investigates the murder of a high-ranking Swedish official and discovers a link between the murder and her dark past.
On her first day at the prosecutor's office, Jana works on the vicious murder of a senior member of the migration board. But she hides the truth that she knows the victim and is seeking to uncover the secrets of her past through the investigation.
Jana is shocked to find the killer dead with a mysterious scar on his body, similar to hers. The link prompts Jana to pursue the case with an uncompromising approach that soon disputes with her colleagues and jeopardizes her.
Jana fears she loses her sanity as she sees strange visions. She hardly keeps it together as the pressure builds. Suddenly, a person from Jana's past appears, whom she long forgot and believed dead for years.
In the hunt to track down those responsible for a string of crimes that span several decades, Jana finds herself up against someone who resonates with her.