Under the Bridge
The hidden world of the teenagers accused of a savage murder reveals startling truths about the unlikely killer.
Reena Virk attends a party and never returns home; her disappearance intrigues a novelist returning to her hometown, who finds herself drawn into the hidden world of the teen suspects.
Upsetting news shakes the small town of Victoria, and as rumors surface, Rebecca and Cam reconnect; in the past, Reena enters Josephine's mafia fantasy world.
Tensions rise as suspicions surround the teens; Rebecca and Cam hatch a plan, but an unexpected detour leads Rebecca down a rabbit hole, resulting in a new bond.