Fatal Crossing
Journalist Nora Sand investigates a missing persons case and finds herself on the trail of a serial killer.
Nora Sand, on suspension after a scandal, is sent an envelope anonymously; inside are previously unseen photos of teenage girls who vanished years before; Nora's instincts kick in.