No Gain No Love Episode 3
S1, E3: Shocked by Ji-uk's true looks, Hae-yeong vents her frustrations and becomes suspicious of him for knowing so much about her; Hae-yeong asks Ji-uk to propose to her, only to be treated like a weirdo again.