No Gain No Love
Son Hae-yeong seeks out a fake wedding with her neighborhood convenience store employee, Kim Ji Uk, to avoid missing out on a promotion.
Shocked by Ji-uk's true looks, Hae-yeong vents her frustrations and becomes suspicious of him for knowing so much about her; Hae-yeong asks Ji-uk to propose to her, only to be treated like a weirdo again.
Hae-yeong and Ji-uk spend the night together thanks to Woo-jae and Yi-lin; Hae-yeong teases Ji-uk about his inexperience and mentions their kiss.
The absent husband resurfaces as a new recruit and Hae-yeong is shocked when he turns up at Kkulbee's house; Hae-yeong devises a plan to get rid of him.
Due to Ji-uk's unpredicted disclosure of his identity, he and Hae-yeong become the talk of the company; Hae-yeong is mistaken for pulling strings to get Ji-uk employed.