The Shannara Chronicles Fury
S1, E3: After Allanon is gravely injured, Wil and Amberle are kidnapped by Eretria and Cephalo while returning to the palace. But the Rovers are the least of their worries –Wil must learn how to use the Elfstones before a bloodthirsty Fury kills them all.