The Shannara Chronicles
Having seen an apocalyptic vision of the world’s destruction, Amberle leaves the palace in search of answers. But when Wil and Allanon realize that only is the key to saving the Four Lands, they set out to find the Princess before the Dagda Mor’s Demons hunt her down first.
After Allanon is gravely injured, Wil and Amberle are kidnapped by Eretria and Cephalo while returning to the palace. But the Rovers are the least of their worries –Wil must learn how to use the Elfstones before a bloodthirsty Fury kills them all.
While Amberle embarks on a deadly task to prove her worth to the Ellcrys, the Dagda Mor sends the Changeling, an ancient, shape-shifting Demon, to kill her and anyone in its way. But when a demon can take shape of anyone in the palace, finding it won’t be easy.
Amberle, Wil and Eretria are forced to overcome their differences to survive the perils of their quest, including the nightmarish Reaper. At the palace, Ander attempts to recruit help from an unlikely ally to find the Dagda Mor – his brother’s murderer, Slanter, a Gnome assassin.
On the run from the relentless Reaper, Amberle, Wil and Eretria take shelter in Pykon, a snowy Elvin outpost that houses a grisly secret. Meanwhile, Ander and Slanter make a devastating discovery about the Dagda Mor’s forces.