The Shannara Chronicles Reaper
S1, E5: Amberle, Wil and Eretria are forced to overcome their differences to survive the perils of their quest, including the nightmarish Reaper. At the palace, Ander attempts to recruit help from an unlikely ally to find the Dagda Mor – his brother’s murderer, Slanter, a Gnome assassin.