S1, A7: Hatori is jaloers dat zijn vriend Yoshino liever tijd doorbrengt met zijn assistent Yanase dan met hem. Maar Yoshini maakt duidelijk dat Hatori de enige man is die hij ooit wil kussen of door wie hij gekust wil worden. Later, terwijl Hatori een maaltijd bereidt, vraagt Yoshino aan Yanase of er iemand is in wie hij romantisch geïnteresseerd is. Yanase zegt ja... iemand die Hatori goed kent.