The Muppet Show Guest: Jim Nabors
S1, E6: Kermit reluctantly hires Scooter, a kid who shows up eager to work as a gofer…and whose uncle, J. P. Grosse, happens to own the Muppet Theatre. Scooter offers to “go fer” coffee, sandwiches, or anything else people need. But when he gives Fozzie a joke for his act that the others find hilarious, Fozzie decides Scooter may be useful after all. Plus, enjoy more inspired silliness, such as Muppet News Flash: Interviewing Billy Lee Boomer; a Talk Spot in which guest star Jim Nabors literally blows Kermit away with his singing; and Fozzie one-upping Statler and Waldorf!