Grey's Anatomy Here Comes the Flood
S5, E3: A plumbing leak becomes a flood, causing chaos at Seattle Grace; the chief tries to implement new teaching policies; George tries to take his residency exam again; Derek hopes to move Meredith's roommates out of her house.