S1, A3: Gijzelonderhandelaar Tobias Nordwall wordt naar het ziekenhuis geroepen, waar Lidia onverwacht eist dat hij de plaats van de gijzelaar inneemt. De politie moet haar motief ontdekken om een totale ramp te voorkomen.